Blog
Witamy na naszym blogu! Znajdziesz tutaj wyłącznie wartościowe treści! Zachęcamy również do dyskusji.
Odwiedzaj zamki i zostań „Księciem”
Grywalizacja znajduje zastosowanie nie tylko w biznesie, ale również w promocji pozytywnych zachowań społecznych, ograniczaniu ilości wypadków na drogach czy edukacji. Śniegi topnieją w całej Polsce, co niechybnie wskazuje na zbliżającą się wiosnę. Rosnąca temperatura...
czytaj dalejGrywalizacja w rekrutacji dopasuje Cię do pracy
Grywalizacja w rekrutacji to dobry pomysł. Grywalizacja działa, ponieważ ludzie w naturalny sposób wchodzą w gry. Robiliśmy tak od setek, jeśli nie od tysięcy lat. Gra angażuje emocje, zmusza do myślenia a także odkrywania własnych silnych i słabych stron. Właśnie ten...
czytaj dalejPo drugiej stronie lady
Grywalizacja jest coraz powszechniejszym elementem rzeczywistości w której żyjemy. W sytuacji, gdy ogromna większość z nas ma zaspokojone podstawowe potrzeby biologiczne (takie jak potrzeba jedzenia czy schronienia), coraz większą rolę w naszych decyzjach odgrywają...
czytaj dalejNagroda zamiast kary czyli mandat w nagrodę
Nagroda zamiast kary to często lepsza strategia na osiągnięcie pożądanej zmiany. Jakie emocje wywołuje w nas widok policjanta spacerującego ulicą, lub patrolu policji stojącego na poboczu drogi? Prawdopodobnie u większości pojawia się wątpliwość, czy aby na pewno...
czytaj dalejGry wychodzą na ulice
Ulice miast w wielu krajach, w tym Polski, opanowała ostatnio nowa moda. Przechodnie spacerują wpatrzeni w ekrany swoich smartfonów, które podpowiadają im, w którą stronę muszą się udać, aby w wirtualnej grze zdobyć jak najwięcej punktów. Pokemon Go, bo o tej grze...
czytaj dalejProste punkty odchodzą do lamusa
Jedna z największych polskich firm oferujących programy lojalnościowe oparte na zbieraniu punktów, Payback, mierzy się z nie lada kłopotami. Współpracę z Paybackiem kończy właśnie sieć księgarni Empik, a w sierpniu współpracę ma zakończyć sklep Allegro. Pod znakiem...
czytaj dalejDrużyna Lotos przykładem grywalizacji stacji paliwowej
Coraz więcej firm decyduje się na wdrażanie rozwiązań opartych na mechanizmach grywalizacji. W ostatnich tygodniach bardzo ciekawą grywalizację przeprowadziła firma Lotos. Program "Drużyna Lotos" nawiązywał do imprezy Euro 2016. Firma paliwowa zachęcała klientów do...
czytaj dalejGrywalizacja to trend przyszłości
O grywalizacji zrobiło się głośno, gdy najbardziej znany na świecie instytut badawczy Gartner Research uznał ją za jeden z głównych trendów na najbliższe lata. Według Gartnera około 70% spośród 2000 największych firm świata wdrożyło już przynajmniej jedno rozwiązanie...
czytaj dalej